• Start
  • Praktijk
  • Werken bij Inpetto

Werken bij Inpetto

Vacature GZ Psycholoog BIG / Orthopedagoog generalist NVO/BIG / Psychotherapeut BIG (M/V) 

Voor onze vestigingen Zevenbergen en Oosterhout zijn wij op zoek naar een GZ-psycholoog BIG / Orthopedagoog generalist NVO BIG / Psychotherapeut BIG (bij voorkeur tenminste 3 jaar BIG geregistreerd).

Lidmaatschap van een van de psychotherapeutische verenigingen strekt tot aanbeveling, evenals affiniteit met een systeemgerichte werkwijze.
Ervaring in diagnostiek en behandeling van (jonge) kinderen en/óf adolescenten/jongvolwassenen is een vereiste.

Taakomvang: 24 tot 36 uur per week
Taken:

  • (aansturing van) diagnostiek bij kinderen, jongeren, jongvolwassenen
  • therapeutische behandeling van kinderen, jongeren, jongvolwassenen
  • deelname in een multidisciplinair team
  • regiebehandelaar voor één van de doelgroepen
  • leiding geven aan een team van basispsychologen
  • opleidingstaken voor de GZ-opleiding, zoals praktijkopleiding/werkbegeleiding/supervisie

Beloning:
Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO GGZ minimaal FWG70
Voor meer informatie bel je met Peter Steenkist (06-10540758)
Sollicitaties, voorzien van CV, graag te richten aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Vacature Secretarieel medewerker (M/V)

Voor onze vestigingen Zevenbergen en Oosterhout zijn wij op zoek naar een Secretarieel medewerker (M/V).

Taakomvang: 32 uur per week

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Secretariële ondersteuning bieden aan onze hulpverleners, directie, leidinggevenden
  • Zorgdragen voor een adequate planning (o.a. cliënten) en agendabeheer
  • Bijhouden van de diverse cliëntsystemen en (digitale) cliëntdossiers (dossiervorming en dossierbeheer)
  • Verzorgen van cliëntenadministratie
  • Agendabeheer meerdere hulpverleners
  • Voorbereiding declaratie
  • Zelfstandig verzorgen en uitwerken van correspondentie (brieven, mails, notities en rapporten).

Baliewerkzaamheden:

  • Ontvangst cliënten
  • Verzorgen van telefoonverkeer en in- en uitgaande mail
  • Postverwerking

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een MBO opleiding administratief of secretarieel
  • Je hebt enkele jaren werkervaring als secretaresse of administrateur
  • Je bent 32 uur per week flexibel beschikbaar
  • Je vindt het geen probleem om op beide locaties (Oosterhout en Zevenbergen) werkzaamheden uit te voeren
  • Je bent bekend met medische terminologie
  • Je kunt goed overweg met de programma’s van MS Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) niet ouder dan 3 maanden, of bereid zijn om aan de aanvraag mee te werken
  • Certificaat Bedrijfshulpverlening (BHV), niet ouder dan een jaar, of bereid om deze te behalen
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B en in staat om op wisselende tijden zelfstandig naar de locatie te komen.

Wat bieden we jou?

  • Salariëring op basis van de CAO GGZ
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (vakantiegeld, flexibele werkuren, reiskostenvergoeding, pensioen, eindejaarsuitkering)
  • Een werkplek in een jong team.

Gewenste startdatum : 1 november 2021

Interesse in deze functie? Sollicitaties, voorzien van CV, graag richten aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Afdrukken E-mailadres